Miksi en pysty laittamaan yksityisesti ylläpidollenne viestiä?

Aina kun painan nappia lähetä, niin muka tapahtui joku virhe ja pyytää kokeilemaan uudestaan myöhemmin. Tällee normisti, jos en yksityistä vastausta halua niin ssan lähetettyä normaalisti.

Kommentoi
Näytä vastaukset

Nuortenelämä.fi vastaa

Moi!

Hyvä, kun laitoit asiasta viestiä. Testailin tuota palstan tekniikkaa ja minulla se toimii normaalisti, ja antaa lähettää yksityisenkin viestin ihan oikein. Voisitkohan kokeilla vielä uudelleen? Tässä joitakin huomioita:

  • Kaikki *-merkityt kentät tulee täyttää.
  • Kannattaa kirjoittaa oma sähköpostiosoite huolellisesti, jotta se tulee varmasti oikein.
  • Jos kysymyskenttään on liittänyt jotain sisältöä jostakin, on hyvä kokeilla kirjoittaa sisältö itse, ilman liittämistä, jotta muotoilut poistuvat. 

Kertomasi kaltainen virheilmoitus tulee esimerkiksi siinä tapauksessa, jos kysymyskenttään on lisännyt emojin. Eli kannattaa sekin tsekkaa, että kysymyksessä ei ole emojeita. Perinteisen hymiöt se kyllä hyväksyy, mutta valitettavasti ei emojeita. 

Voit myös kokeilla laittaa viestiä eri laitteella tai eri selaimella, josko sellainen auttaisi.

Toivottavasti näillä ohjeilla kysymyksen lisääminen onnistuu. :)

Voit olla uudestaan yhteydessä tai kommentoida tätä, jos viestin lähettäminen ei edelleenkään onnistu.

Pahoittelut vaivannäöstä! 

Terveisin, Riina | Nuortenelämä.fi 

Ei mulla ole mahdollisuutta vaihtaa selainta tai mitään.

Eikä siinä ees ollu emojeita. Vituttaa ihan suuresti kun olin nähny yli 3 kertaa vaivaa kirjoittaa teille, mut sitte lähettämisessä on ongelma kun ei muka pysty lähettää kun siinä tapahtuu jokin virhe tm. Ihan saatanan kiva, ku mul ois tosi tosi arkaa ja yksityistä asiaa ja olisin halunnut selittäö sen asian niinku se on enkä kaunistella. Se ois liittynyt yhtee meidän tuttuun, jolla on "todella erinomainen kuvio" meneillään tässö kohta pati kuukautta.


Moi, kiitos paljon vastauksestasi. Testailin palstaa uudelleen, ja onnistuin lähettämään normaalisti yksityisen kysymyksen sekä puhelimella että tietokoneella. En siis valitettavasti paikanna ongelmaa itse. Jotta ongelmaan voidaan tarttua ja ratkaista se, tarvitsemme seuraavat tiedot: 

  • Mitä selainta käytät?
  • Mikä laite ja malli sinulla on käytössäsi? 
  • Minä ajankohtina olet yrittänyt viestiä lähettää?
  • Kuvankaappaus virheilmoituksesta, joka tulee, kun yrität lähettää yksityistä viestiä. 

Voit lähettää tiedot ja kuvankaappauksen meille sähköpostilla osoitteeseen nutikoordinaatio@ouka.fi.

Tiedot saatuamme voimme selvittää palvelun teknisen ylläpitäjän kanssa, missä ongelma on ja miten se voidaan ratkaista. 

Pahoittelen edelleen kaikesta vaivannäöstä. 

Terveisin, Riina | Nuortenelämä.fi