Uusi Verohallinnon verkkoasiakaspalvelu koostuu vastauspankista, oma kysymys -palvelusta ja chatista.
Julkisesta vastauspankista voit etsiä vastausta jo aiemmin kysytyistä kysymyksistä. Jos vastausta ei löydy, voit tehdä oman kysymyksen. Saat vastauksen kysymykseen vastauspankissa julkisesti. Näin annetut vastaukset ovat laajasti käytettävissä ja hyödynnettävissä.
Uutena palveluna neuvontaan tulee chat. Chatissa annetaan tukea Verohallinnon sähköisten palvelujen käytössä sekä neuvontaa parhaimman asiointikanavan löytämiseksi. Henkilökohtaista veroneuvontaa tarjotaan kampanjaluonteisesti niinä aikoina jolloin suomalaiset ovat veroasioidensa kanssa kiireisimpiä.
Tavoitteena on, että chat on pilottikäytössä keväällä 2015. Vastauspankki ja oma kysymys -palvelut avataan syksyllä.
Työnimenä palvelulla on ollut ”Vero24”. Anna oma nimiehdotuksesi Twitterissä tai Verona-blogissa!
Alkuperäinen tiedote: http://vero.fi/fi-FI/Tietoa_Verohallinnosta/Tiedotteet/Uutisia/Uusi_palvelu_tuo_lisaa_vuorovaikutteisuu(35235)